måndag 4 maj 2009

Gymglad groda

Gymmet två timmar, slukar en jordgubb-ananas-kokosmjölk-yoghurt-smoothie. Mums. Fina nya utbytta mixer!

Inga hjärnceller kvar, men glad så in i norden av alla fina endorfiner som susar runt i blodet just nu. Skönt att träna bort värken i benen från långpromenaden vi tog i lördags (Blåsut till Fridhemsplan, men mer om det senare). M jobbar Metallica så jag kan strutta runt i lägenheten ostörd och äta tonfisk ur burken (om jag kände för det, vilket jag inte gör, men kan i alla fall för han tycker inte om tonfisk och som den blodhund han är gnäller när jag öppnar burken. Ungefär samma reaktion som med mig och öl...)

Ska antingen försöka leka tech-support/webdesigner nu och börja bygga på mammas hemsida (altheasmix.se), eller krasha i soffan med mackor och Weeds. Hum.

1 kommentar: