söndag 16 maj 2010

Scrapträff

Ack ni trogna som tittar in här trots att jag inte har uppdaterat på hur länge som helst, er väntan har inte varit förgäves!

I helgen har jag varit hos mamma på scrapträff. Altheasmix fyllde ett år och det firades bland annat med en scrapträff, ett pyssel-LAN för er mer tekniskt-mindre estetiskt lagda. På folkets hus i Sparreholm satt det 29 glada kvinnor med foton, papper, lim, tejp och glitter glitter glitter från 10 till 10 igår.

Det var kul, intensivt och lärorikt. Och bäst av allt så fick jag ju lite gjort också!Håller på och jobbar med en drinkbok med bilder från semestern på Dominikanska. Än så länge har jag tre sidor klara som ni får se snart.

Innan detta har jag ju faktiskt scrappat också, med Frida! Vi satt på vardagsrumsgolvet med våra grejer överallt och lyssnade på gamla Disneyfilmer i bakgrunden.

Här är alstret som jag avslutade när Frida var här hos mig, med bilder från mitt vernissage på PUNTKmedis för 2 år sen. Det sitter i mitt och M's album som startades för hur länge sen som helst men mest har legat och samlat damm.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar