söndag 15 november 2009

Dacing with myself

Efter att ha åkt på storstryk av M på i princip alla spel som Wii hade att erbjuda gick M till jobbet idag och jag gav mig i kast att bråka med mobilen. Jag tror att den känner på sig att den ska bytas ut snart och är därför extra krånglig. Minneskortet dog lite spontant i veckan så jag har gått utan musik.

Fixade och trixade och tycker själv att jag var duktigt som fick igång det igen.

Laddade mobilen med ny musik, en egenhändigt komponerad spellista för löpning och drog till gymmet. Där dog mina hörlurar också! Som tur är var det nästan tomt vid löpbanden och jag kunde lyssna med högtalaren.

Ny rekordtid: 5 km på 36 minuter och 40 sekunder.

Vill nu dö av trötthet.

För nyfikna såg spellistan ut såhär:

Knock em out - Lily Allen
Don't Stop the Music - Rhianna
Devil In The Details - Placebo
Dancing with Myself - Billy Idol
Dancing shoes - Arctic monkeys
But it's better if you do - panic! at the disco
Still Dirrty - Christina Augilera
Boys, boys, boys - Lady GaGa
I want your soul - Armand Van Helden
G-i-n-a-s-f-s - Fallout Boy
Sexyback - Justin Timberlake
Hey Ya - Outcast

Kan säga att det var Hey ya och Dancing With Myself som höll mig vid liv.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar