tisdag 17 november 2009

Laddar inför LAN


I helgen bär det ut till Bålsta för LAN med M's syskon. Om sanningen ska fram är jag något oroad, har ju ingen aning om vad som är att vänta (förutom total brist på solljus, skräpmat och ohyggliga mängder med chips och dip).

Jag är ju så dålig! Rädd för zombies, kan inte skjuta och saknar taktiskt tänkande. Finns Viva Pinata som Multiplayer? Det enda spelet i övrigt som jag inte är hemsk på är Demi God. Så jag lär väl springa runt hela helgen och citera Queen of Thorns. "Die for me!"

Funderar allvarligt på att ta med mjöl, jäst och löpskor så att jag kan baka och springa lite om de tröttnar på att jag dör hela tiden och slänger ut mig. Vi får se.

Jag har ju min laptop, bara att packa i fina väskan (inte glömma laddaren, pucko) och dra- M måste dra ur alla sladdar i sin och släpa, skärm och allt fram och tillbaka. Haha. Vem har en dålig dator nu?

Bow down mortals!

1 kommentar:

  1. vad coolt med lan! en apa kan spela data så det kommer gå bra. säg det till dom vettja så kommer dom nog acceptera dig. :p hehe...

    SvaraRadera