söndag 19 juli 2009

Spa-dag

Medan M återhämtar sig finns det inmte mycket kul för mig att göra eftersom de flesta av kompisarna är borta eller upptagna... men jag hinner i alla fall ta hand om mig själv lite grann. Det har blivit fotbad, nya naglar och så har jag plockat och färgat ögonbrynen!



Inga ögonbryn, ser ganska skum ut och måste fylla i dem med ögonbrynspenna eller pensel. Suck, jobbigt och tar tid.




Färgen sitter i, nått köpt på HM. En tub som man blandar med några droppar ur en flaska och målar i med typ mascara borste. Ser ju inte heller klokt ut, lite Wicked Witch över det hela. Men efter 5-15 minuter...

Torkar man bort det och så ser det ut såhär! Bye bye till ögonbrynspenna i en månad!!!
Passade på att fixa ögonfransarna när jag ändå var igång, så de syns också nu. Bra och smidigt, jag avskyr att tvätta bort mascara.
M jobbar i morgon kväll och jag vet inte riktigt vad jag ska göra, men nått får jag väl lov att hitta på. Det är nästan skönt att semestern är slut snart för jag börjar klättra på väggarna, på lördag åker vi på kick-off/planering till Mallorca.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar